Quantcast

Търси

   
Яйчената диета на Маргарет Тачър

Яйчената диета на Маргарет Тачър

06.06.2017 380 0 Запази статията

Диетата на Маргарет Тачър е разработена от диетолози в клиниката Майо. Този хранителен режим се основава на комбиниране на продуктите, чието съчетаване всъщност помага за ефективно изгаряне на мазнините. Диетата гарантира, че за срок от 4 седмици могат да се изгубят между 10 и 15 килограма.
Основните правила в режима са да не се разменят менюто за обяд и вечеря, препечената филийка (тост) винаги да е пълнозърнеста, яйцата могат да бъдат заменяни частично с извара, не може да се консумира нищо от бяло брашно, не се позволява употреба на захар, мазни сирена, мляко, масло, олио, картофи и царевица. Забранена е консумацията на агнешко и свинско месо, смокини, грозде, банани, манго и фурми. Ако в диетата не се посочва конкретно количество на даден продукт, това означава, че той може да се консумира без ограничения. Препоръчително е да се намали количеството на солта. Консумацията  на големи количества плодове, вода и подправки е препоръчителна.
Ето и как изглежда яйчената диета на Маргарет Тачър:

Първа седмица:

Закуската през първата седмица включва грейпфрут, не повече от 2 сварени яйца и чаша кафе или чай без захар.
Първи ден:
За обяд - една ябълка, една круша, можете да добавите и половин портокал

За вечеря - не повече от 400 грама печено нетлъсто телешко месо

Втори ден:
За обяд - печени пилешки гърди, подправени с червен пипер и гарнитура от салата по избор, овкусена с лимонов сок

За вечеря - тост, 2 сварени яйца, салата от краставици, овкусена с магданоз и мента, половин грейпфрут

Трети ден:
За обяд - тост, салата от домати и пресни чушки, можете да добавите и обезмаслено сирене

За вечеря - сварено пилешко месо, подправено с горчица и билки, а салатата е зеле и моркови, овкусена с лимонов сок

Четвърти ден:
За обяд - плодова салата, към която можете да добавите малко обезмаслено мляко

За вечеря - печено пиле, овкусено с куркума и кориандър, както и салата от краставици, домати и целина

Пети ден:
За обяд - 2 сварени яйца, салата от сварени грах и моркови, които могат да са овкусени с малко соев сос

За вечеря - печена риба със салата от китайско зеле и магданоз, грейпфрут

Шести ден:
За обяд - плодов шейк или смути

За вечеря - сварено телешко месо и салата от краставици с копър

Седми ден:
За обяд - сварено пилешко месо и салата от домати с босилек

За вечеря - печени чушки с чесън и подправки, тост

Втора седмица:

Закуската всеки ден е като през първата седмица.
Първи ден:
За обяд - печено телешко с пресни зеленчуци

За вечеря - 2 сварени яйца и 1 грейпфрут

Втори ден:
За обяд - печено пилешко месо и гарнитура от печени чушки и моркови

За вечеря - 2 сварени яйца и 1 портокал

Трети ден:
За обяд - печено телешко месо и салата от зеле и моркови

За вечеря - 2 сварени яйца и 3 мандарини

Четвърти ден:
За обяд - 2 сварени яйца, тиквички и моркови, сварени на пара, салата от сирене с подправки

За вечеря - 2 сварени яйца и 1 портокал

Пети ден:
За обяд - печена риба с розмарин или копър

За вечеря - 2 сварени яйца и 1 грейпфрут

Шести ден:
За обяд - парче варено пилешко месо, салата от домати, чушки и кориандър

За вечеря - 1 сварено яйце, плодова салата с грейпфрут, която може да е овкусена с малко обезмаслено мляко

Седми ден:
За обяд - печени пилешки гърди с тиквички, домати и чесън, 1 портокал

За вечеря - 2 сварени яйца и салата от краставици и целина

Трета седмица:

Закуската всеки ден включва грейпфрут, не повече от 2 сварени яйца и чаша кафе или чай без захар.

Първи ден - ядат се само плодове, към които може да се добави малко обезмаслена извара или обезмаслено мляко

Втори ден - консумират се само печени или сготвени на пара зеленчуци, овкусени с пресни подправки

Трети ден - позволени са само плодове и зеленчуци

Четвърти ден - риба на скара със зелева салата, зелена салата или печени зеленчуци. Продуктите се разделят на четири равни порции за целия ден.

Пети ден - варено или печено пилешко месо с гарнитура от печени или варени зеленчуци, отново разпределени на 4 порции за целия ден

Шести и седми ден - разрешена е само консумация на плодове

Четвърта седмица:

Закуска няма. Всички предвидени продукти се разпределят на 5-6 еднакви по големина порции за деня и не може да се добавя нищо.

Първи ден - 1 грейпфрут или 2 портокала, 4 домата и 4 краставици, консерва риба тон в собствен сос и не повече от 300 грама сварено или печено месо

Втори ден - 1 ябълка или 1 круша, 200 грама диня или 1 портокал, 1 грейпфрут, 4 домата, 3 краставици, тост 300 грама печено или сварено месо

Трети ден - 150 грама обезмаслена  извара, сварени или приготвени на пара зеленчуци, 2 краставици, 2 домата, тост, 2 портокала или 1 грейпфрут

Четвърти ден - 3 краставици, 3 домата, тост, 1 портокал, 1 грейпфрут и 400 грама сварено пилешко месо

Пети ден - печена на фурна или на скара риба, маруля, 3 краставици, 3 домата, 2 сварени яйца, 2 портокала или 1 грейпфрут

Шести ден -  150 грама обезмаслена извара, 400 грама сварени пилешки гърди, тост, 3 домата, 3 краставици, чаша кефир или айрян, 2 портокала или 1 грейпфрут

Седми ден - 150 грама обезмаслена извара, консерва риба тон в собствен сос, зеленчуци на пара, 3 краставици, 3 домата, тост, 2 портокала или 1 грейпфрут

 
Добавете коментар 0

PureVital препоръчва:

L-Фенилаланин
L-Фенилаланин moreL-Фенилаланин

L- Фенилаланин е незаменима алфа-аминокиселина – една от основните аминокиселини, които изграждат протеините ... още

28,00лв/ 60 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 28,00 лв. и съберете 35 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 270 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 9.00 лв.
МетС
МетС more
  • НОВпродукт
  • 10капсули бонус
МетС

Повече от 25% от възрастното население в света страда от метаболитен синдром. Този термин е използван за първи път ... още

64,00лв/ 70 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 64,00 лв. и съберете 51 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 640 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 18.00 лв.
НОРМА ФЕТ Червен боб
НОРМА ФЕТ Червен боб moreНОРМА ФЕТ Червен боб

Червеният боб съдържа система от ензими, които блокират разграждането на нишестето на монозахариди. По този начин п ... още

31,00лв/ 60 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 31,00 лв. и съберете 21 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 270 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 10.00 лв.
Селен
Селен moreСелен

Неправилното хранене, недоспиването и заседналото ежедневие изтощават организма ни и това веднага си проличава върх ... още

12,00лв/ 50 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 12,00 лв. и съберете 10 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 120 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 4.00 лв.

Полезни съвети за Вашето здраве от Клуб По-близо до природата

Прочетете още...

Здравето е най-голямото богатство.
Немска поговорка
Продукти произведени в Германия
Schritte näher an der Natur

Регистрирайте се в клуб "По-близо до природата", за да получавате първи най-новите здравословни съвети и рецепти!