Quantcast

Търси

   
Шест упражнения за бързо влизане във форма

Шест упражнения за бързо влизане във форма

20.09.2015 3509 0 Запази статията


Ако търсите бърз и лесен начин да влезете във форма, ето няколко прости упражнения, които ще ви помогнат да стегнете мускулите и оформите тялото си, без да се налага да ходите до фитнес залата.

Упражненията не изискват специална екипировка и могат да бъдат правени н навсякъде и по всяко време. Отнемат по няколко минути, но пък със сигурност ще ви поизпотят.

Кляканията дават бързи резултати и са задължително упражнение за всички. Важно е обаче да спазвате правилна поза при клякане. Гърбът е изправен, ръцете може да са на тила, зад главата. Стремете се да не клякате на пръсти, а стъпалата да са максимално долепени до пода. Не е необходимо да клякате до долу, може само дотолкова, че да се образува прав ъгъл и бедрата ви да са успоредни на пода. Това е едно от най-ефективните упражнения за горене на мазнини и стягане на мускулите на цялото тяло.

Упражнение за трицепс:tricep-dips-exercise-copy.jpg

  • Седнете на пейка или стол.
  • Поставете ръцете до ханша.
  • Като клякате, изпънете бедрата напред. Лактите не трябва да бъдат под ъгъл по-малък от 90 градуса.
  • Дръжте ханша по-близо до стола. Дръжте раменете надолу.
  • Върнете в изодна позиция и повторете 10-16.

Важно: За да направите упражнението по-лесно, приближете краката навътре. За да го направите по-трудно, отдалечете краката или ги вдигнете на друг стол.

Приклякане с усукванеwm-el-forward-lunge.jpg

При това упражнение използвате тежестта на тялото си. Заздравяват се мускулите на долната част на тялото и се подобрява еластичността на тялото. Може да се изпълнява буквално навсякъде – в коридора на път за кухнята, до бюрото в офиса и т.н.

Упражнението тип „дъска” има много варианти, но тук ви предлагаме да започнете с т.нар преден планк. Това упражнение помага за увеличаване на силата и издръжливостта на стабилизиращите мускули на корема и торса.

Зbootcamp-plank.jpgаемете положение за лицева опора, само че вместо на длани, застанете на лакти. Това е т.нар. лакътна опора. Важно е лакътните стави да са сгънати на 90 градуса и лактите да са поставени точно под раменете. От тази позиция стегнете дупето и корема. Горната част на тялото трябва да е хоризонтална, не позволявайте на кръста да пропада надолу. Задръжте за около 30 сек. Починете си малко и опитайте отново. Можете да пробвате и с леко раздалечени стъпала, на широчината на раменете.

Упражнение „бърпи” – едно от най-добрите упражнения със собствено тегло, което подпомага цялостната издръжливост и мускулна сила. Предлагаме ви един от вариантите, който може да завърши със или без пляскане на ръце над главата.burpees2.png

  • Застанете прави с разкрач на ширината на таза и ръце отстрани на тялото.
  • Приклекнете и сложете длани малко по-широко от раменете на пода пред вас;
  • Без да променяте позицията на горната част на тялото, изритайте с крака назад;
  • Приземете се на пръсти с изпънато тяло в планк позиция;
  • Направете лицева опора
  • Отново без да движите горната част на тялото върнете краката до изходното положение – приклекнали с длани на пода;
  • Подскочете нагоре, като плеснете с ръце над главата;
  • Приземете се в изходна позиция.

 

А за укрепване и стягане на ръцете е добре да правите кръгообразни движения с изпънати ръце.
Може да регулирате натоварването, като изпълнявате упражнението по-бързо или по-бавно.
Ще усетите загряване в мускулите. След това отпуснете надолу ръцете, за да arm-circles.jpgотпочинат.


За начало всички упражнения можете да изпълнявате по 10-12 пъти, а ако се чувствате уверени изпълнете упражнението дъска 20 пъти.

 

 

 

 

 

 

 

Добавете коментар 0

PureVital препоръчва:

Bioenhancer Pro
Bioenhancer Pro moreBioenhancer Pro

Bioenhancer Pro съдейства за повишаване на бионаличността на всички вещества в организма, които са приети през стом ... още

23,00лв/ 60 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 23,00 лв. и съберете 45 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 340 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 6.00 лв.
Сибирска сила
Сибирска сила moreСибирска сила

Елеутерококът/ Сибирският женшен, като адаптоген, повишава силата и издръжливостта на организма при екстремни натов ... още

30,00лв/ 60 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 30,00 лв. и съберете 65 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 300 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 9.00 лв.
Тирозин
Тирозин moreТирозин

Тирозин съдейства за повишаване на метаболизма, чрез образуването на хормона на щитовидната жлеза - тироксин, който ... още

29,00лв/ 60 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 29,00 лв. и съберете 23 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 290 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 9.00 лв.
Хиперстерол
Хиперстерол more
  • -35%ОТСТЪПКА
Хиперстерол

ХИПЕРСТЕРОЛ е комплекс естествени съставки, които помагат за бързо, ефикасно и здравословно повишаване на мускулнат ... още

139,00лв89,00лв/ 60 к.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 89,00 лв. и съберете 71 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 1300 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 26.00 лв.

Полезни съвети за Вашето здраве от Клуб По-близо до природата

Прочетете още...

По-добре здрав селяк, отколкото болен император.
Немска поговорка
Продукти произведени в Германия
Schritte näher an der Natur

Регистрирайте се в клуб "По-близо до природата", за да получавате първи най-новите здравословни съвети и рецепти!