Quantcast

Търси

   
Упражнения за укрепване мускулите на торса и стимулиране на коремната мускулатура

Упражнения за укрепване мускулите на торса и стимулиране на коремната мускулатура

02.06.2017 311 0 Запази статията

Коремът е защитен с дебел слой кожа, а това позволява лесното натрупване на мазнини в тази област. Коремната мускулатура е ленива и се натоварва най-малко. За да бъде успешна борбата с мазнините, които се натрупват около корема е важно да проявим постоянство, упоритост и да бъдем търпеливи.

Торсът и коремните мускули стабилизират цялото тяло. Мускулите на торса помагат за заздравяването на гърба и таза, а стягането им е първа стъпка към  хармонично и силно тяло с плосък и стегнат корем.
Изпълнявайте по 15 повторения от упражненията всеки ден. Необходими са постелка за спорт, приятна музика, упоритост и постоянство.

Упражнение 1

Легнете по гръб със свити колене, ходилата са стъпили на пода, а ръцете са до тялото. Повдигнете лявото бедро максимално високо, задръжте за кратко, повдигнете и дясното. Залюлейте леко от ляво на дясно бедрата. Направете 15 повторения.

Упражнение 2

Легнете по гръб със свити колене, ходилата отново са на пода. Повдигнете бедрата нагоре в поза мост и поставете ръцете си така, че палците да са върху ребрата, а средните пръсти върху бедрените кости. Това е изходната позиция.
Поемете си въздух и започнете да сваляте таза към пода, като увеличавате разстоянието между пръстите, издишайте, а след това го вдигнете отново нагоре, като намалявате разстоянието между средните пръсти и палците. Направете 15 повторения.

Упражнение 3 

Седнете, краката са свити в коленете, ръцете са изпънати пред тялото, леко свити в лактите. Започнете бавно да се спускате назад като допирате пода първо с кръста, после със средната част на гърба и накрая се отпускате докрай, като шията и главата са върху постелката. Поставете дланите си зад главата и се върнете в изходна позиция. Повторете упражнението 15 пъти. 

Упражнение 4

Застанете на 4 крака, дланите са на ширината на раменете, а краката са раздалечени. Издишайте и извийте гърба си нагоре, а главата наведете надолу, както правят котките, глътнете корема и задръжте за момент. Поемете дълбоко въздух, вдигнете главата и отпуснете корема. Задръжте отново. Направете 15 повторения.

 
Добавете коментар 0

PureVital препоръчва:

L-Фенилаланин
L-Фенилаланин moreL-Фенилаланин

L- Фенилаланин е незаменима алфа-аминокиселина – една от основните аминокиселини, които изграждат протеините ... още

28,00лв/ 60 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 28,00 лв. и съберете 35 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 270 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 9.00 лв.
Екдистерол
Екдистерол moreЕкдистерол

Бета-екдистерон или още наречен 20-хидроекдистерон е естествено съществуващ фитостерол, който е прекурсор на тестос ... още

78,00лв/ 30 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 78,00 лв. и съберете 65 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 750 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 24.00 лв.
Кризин
Кризин moreКризин

Продуктът притежава много силен анаболен ефект. Кризинът е блокатор на ароматазата - ензимът, който превръща прохор ... още

46,00лв/ 60 капс.
  • стъпки по-близо до природатаВземете продукта за 46,00 лв. и съберете 31 стъпки "По-близо до природата".
  • стъпки по-близо до природатаСъберете 490 стъпки "По-близо до природата" и вземете продукта за 14.00 лв.

Полезни съвети за Вашето здраве от Клуб По-близо до природата

Прочетете още...

Чудно нещо е животът - ако отказваш да приемеш друго освен най-доброто, много често го получаваш.
С. Моъм
Продукти произведени в Германия
Schritte näher an der Natur

Регистрирайте се в клуб "По-близо до природата", за да получавате първи най-новите здравословни съвети и рецепти!